WYDARZENIE BEZPŁATNE
WE WSPÓŁPRACY Z:
Kiedy?
30 listopada 2023 r., godziny: 12:30 – 13:30
Gdzie?
Wydarzenie w formie online
Program
- Czy dokumenty zeskanowane do pdf i przechowywane w chmurze obok akt osobowych mogą być traktowane jako e-teczka?
- Czy można wdrażać e-teczkę etapowo, np. działami?
- Czy można zatrudniać nowych pracowników i zakładać im e-teczki, a dla reszty pracowników prowadzić tradycyjne akta?
- Jakie zadania przy wdrożeniu e-teczki można zlecić firmie outsourcingowej?
- Jaką przewagę ma stosowanie pieczęci kwalifikowanej nad podpisem kwalifikowanym?
- Czy należy dokumenty opatrywać podpisem kwalifikowanym poza e-teczką, czy na etapie ich wgrywania do e-teczki?
- Czy firma outsourcingowa może wykorzystywać swoją pieczęć kwalifikowaną, czy może korzystać z pieczęci klienta?
- Jak w przypadku firmy outsourcingowej zapewnić pracownikom efektywny dostęp do e-teczki?
- Jakie są wartości dodane połączenia e-teczki z platformą podpisową?
- W jakim kierunku idzie ustawodawca i jak podejście ustawodawcy może przyśpieszyć wdrażanie digitalizacji?
- Jeśli dzisiaj nie jestem gotowy na digitalizację – to w jaki sposób mogę się do niej już przygotować?
- Czy można przechowywać listę płac w postaci elektronicznej. Jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić?
PROWADZĄCY:
Anna Jankowska – wspiera i realizuje projekty elektronizacji i automatyzacji w HR, przy jednoczesnej dużej uwadze na zgodność wdrażanych rozwiązań z przepisami i wyjściu naprzeciw potrzeb biznesowych organizacji. Współautorka książek „Elektronizacja dokumentacji pracowniczej. Aspekty prawa pracy, IT i RODO”; „Dokumentacja pracownicza w pytaniach i odpowiedziach. 250 praktycznych wyjaśnień ekspertów”. Posiada 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, związanymi z produkcją oprogramowania oraz wdrażaniem systemów klasy CMS, CRM i ERP. Dostarczała rozwiązania dla działów HR. Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów związanych z wdrożeniami oprogramowania oraz zarządzeniem zmianami organizacyjnymi.Prowadzi projekty z zakresu doboru systemów oraz audytów systemów do elektronizacji dokumentacji pracowniczej. Była współzałożycielką IntraSoft24, gdzie prze 8 lat współtworzyła program do planowania i rozliczania czasu pracy PlanQ. Pracowała przez 7 lat w IntraworQ, firmie dostarczającej system do zarządzania czasem pracy oraz elektronizacji dokumentacji pracowniczej, gdzie na przestrzeni lat odpowiadała za rozwój produktów. Jest absolwentką WGiSR Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału ZIF Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Marcin Mika – jako Client Success & Payroll Service Delivery Director w ADP Polska odpowiada za zarządzanie i optymalizację procesów biznesowych poprzez opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dostosowanych do wymagań i potrzeb klientów. Posiada szeroką wiedzę w obszarze procesów kadrowo płacowych, zarządzania kapitałem ludzkim, projektowania oraz wdrażania rozwiązań technologicznych. Z ADP Polska związał się już w 2004 r. i przez ostatnich prawie 20 latach cały czas rozwija ofertę i podnosi standardy rozwiązań kadrowo-płacowych. Uczestniczył w procesie budowania funkcjonalności e-ZLA w PUE, reprezentując punkt widzenia pracodawców. Za zaangażowanie w popularyzację elektronicznych zwolnień lekarskich w 2019 roku otrzymał od ZUS wyróżnienie „Ambasador e-ZLA”.
Ekspert w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) – odpowiedzialny za projektowanie, skuteczne wdrożenie i nadzorowanie procesów PPK u klientów ADP Polska. Jest absolwentem Politechniki Opolskiej, oraz ukończył studia MBA na Akademii Leona Koźmińskiego – kierunek Cyfrowa Transformacja.
Łukasz Prasołek – w latach 2003-2006 pracownik Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Pracy, specjalizujący się w praktycznych aspektach czasu pracy i czasu pracy kierowców, a w latach 2006-2015 pracownik Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego. Od 1.1.2016 r. prowadzi własną działalność gospodarczą Nowoczesne Kadry Łukasz Prasołek. Współzałożyciel specjalistycznego wydawnictwa internetowego HR-Ebook poświęconego problematyce prawa pracy, podatków oraz ubezpieczeń społecznych i RODO.
Jest autorem książek: „Czas pracy kierowców. Procedury, rozliczenia, wzory” (Wyd. C.H. BECK, 5 wydań), „Rozliczanie czasu pracy. 100 kazusów” (INFOR 2011) „Dokumentacja czasu pracy” (Wyd. C.H. BECK, 2 wydania). Jest również współautorem komentarzy naukowych do ustaw o systemie ubezpieczeń społecznych, zasiłkowej, wypadkowej oraz o emeryturach i rentach z FUS, a także książek dotyczących różnych aspektów prawa pracy wydawanych w serii Pogotowie Kadrowe przez Wydawnictwo ODDK. Jest również stałym współpracownikiem dzienników Rzeczpospolita i Gazeta Prawna oraz wielu innych wydawnictw branżowych skierowanych do działów kadr i płac oraz do firm transportowych.
Od 10 lat prowadzi szkolenia z czasu pracy, wynagrodzeń oraz różnych aspektów prawa pracy w orzecznictwie Sądu Najwyższego, jest również wykładowcą na kursach dla specjalistów ds. kadr i płac.