Ładowanie Wydarzenia

Szkolenia online

DARMOWY WEBINAR: Praca zdalna okazjonalna i dla pracowników uprzywilejowanych

WYDARZENIE BEZPŁATNE


Kiedy?
3 kwietnia 2023 r., godziny: 09:30 – 10:30


Gdzie?
Wydarzenie w formie online


Program

  • Czy praca zdalna okazjonalna jest niezależna od wymiaru etatu oraz okresu zatrudnienia w danym roku kalendarzowym?
  • Czy pracodawca będzie mógł odmówić udzielania pracy zdalnej okazjonalnej?
  • Czy będzie trzeba uzasadniać odmowę udzielenia zgody na pracę zdalną okazjonalną?
  • Czy praca zdalna okazjonalna może być ujęte w regulaminie pracy zdalnej i można podzielić ją po 2 dni miesięcznie?
  • Czy pracę zdalną okazjonalną można będzie świadczyć z ośrodka wypoczynkowego w Polsce lub za granicą?
  • Czy pracodawca będzie mógł wezwać do biura pracownika, któremu wyrażono zgodę na pracę zdalną okazjonalną?
  • Czy praca zdalna okazjonalna musi być ujmowana w ewidencji czasu pracy?
  • Czy informacje o pracy zdalnej okazjonalne powinny zostać ujęte w świadectwie pracy?
  • Gdzie powinny być przechowywane wnioski o pracę zdalną okazjonalną?
  • Jakie będą skutki przekroczenia wymiaru pracy zdalnej okazjonalnej?
  • Czy pracownik w dniu pracy zdalnej okazjonalnej może odbierać czas wolny za godziny nadliczbowe lub skorzystać z urlopu na żądanie?
  • Czy telepracownik może już od 7 kwietnia br. wnioskować o pracę zdalną okazjonalną?
  • W jakich przypadkach można odmówić uwzględnienia wniosku o pracę zdalną pracownikowi uprzywilejowanemu?
  • Co oznacza organizacja pracy i jak ją oceniać?
  • Czy wniosek pracowników uprzywilejowanych jest wiążący także w zakresie rozmiaru pracy zdalnej częściowej?
  • Czy pracownik uprzywilejowany korzysta z tych samych przywilejów w zakresie pracy zdalnej okazjonalnej?
  • Czy pracownikowi uprzywilejowanemu można jednostronnie cofnąć zgodę na wykonywanie pracy zdalnej?

PROWADZĄCY:

Łukasz Prasołek – ukończył z wyróżnieniem wydział prawa UW oraz studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Organizacji w SGH, w latach 2003-2006 pracownik Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Pracy, specjalizujący się w praktycznych aspektach czasu pracy i czasu pracy kierowców, a w latach 2006-2015 pracownik Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego. Od 1.1.2016 r. prowadzi własną działalność gospodarczą Nowoczesne Kadry Łukasz Prasołek. Jest autorem książek: „Czas pracy kierowców. Procedury, rozliczenia, wzory” (Wyd. C.H. BECK, 5 wydań), „Rozliczanie czasu pracy. 100 kazusów” (INFOR 2011) „Dokumentacja czasu pracy” (Wyd. C.H. BECK, 3 wydania). Jest również współautorem komentarzy naukowych do ustaw o systemie ubezpieczeń społecznych, zasiłkowej, wypadkowej oraz o emeryturach i rentach z FUS, a także książek dotyczących różnych aspektów prawa pracy wydawanych w serii Pogotowie Kadrowe przez Wydawnictwo ODDK. Od 15 lat prowadzi szkolenia dla specjalistów z zakresu kadr i płac z obszarów czasu pracy, wynagrodzeń, dokumentacji pracowniczej oraz różnych zagadnień kadrowych w ujęciu orzeczniczym. Przez blisko 10 lat był wykładowcą na kursach zawodowych dla specjalistów ds. kadr i płac.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Prowadzący

Informacje szczegółowe
W cenie szkolenia

Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych do pobrania [tutaj]

Zgłoszenie na szkolenie

DARMOWY WEBINAR: Praca zdalna okazjonalna i dla pracowników uprzywilejowanych

27 marca 2023, 00:00

Szkolenie online
Zgoda wymagana
Zgoda dobrowolna
Obowiązek informacyjny dla formularza kontaktowego
  1. Administrator danych Administrator danych osobowych: Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki Spółka jawna Adres: ul. Grzybowska 2/34 00-131 Warszawa
  2. Kontakt z Administratorem W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: biuro@praktyczneszkolenia.com
  3. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie wysłane poprzez formularz kontaktowy. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na zapytanie. W przypadku gdy wyrazili Państwo dobrowolną zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych oraz ofert podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Nasze działania opieramy zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Możecie Państwo w każdym momencie wycofać zgodę.
  4. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być zewnętrzne podmioty powiązane z Administratorem, w tym w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych.
  5. Okres przechowywania Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane za pomocą formularza kontaktowego. W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda będziemy przetwarzać dane osobowe do momentu jej wycofania.
  6. Prawa przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  7. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO Stawki 2, Warszawa.
  8. Dobrowolność danych Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
  9. Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Dziękujemy za zgłoszenie!

DARMOWY WEBINAR: Praca zdalna okazjonalna i dla pracowników uprzywilejowanych

27 marca 2023, 00:00

Szkolenie online

Potwierdzenie zostanie przesłane na podany adres email.

Przed szkoleniem otrzymasz od nas szczegółowe informacje.